24h購物| | PChome| 登入
2004-05-03 18:47:00| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重新做人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好慘呀!
好辛苦呀!
今日終於交埋份英文啦~
雖然只係一千字
但係己經做左我幾晚無得訓
個人真係好攰呀!
成日都唔夠訓,個頭好痛,仲要番工....
企係度都好似想暈咁
呢幾個禮拜都訓得好差
訓完好似無訓咁
過埋聽日個present終於可以有覺好訓啦!
好開心呀!
雖然要温考試
但總算可以抖一抖
好期待可以再重新做人呀!
呢排個人真係癲左....


前日我終於回歸太陽廣場啦!
好開心呀,因為我唔鐘意番加連威老道~
番太陽有Adam同Kiko
佢地都好錫我對我好好
同佢地一齊做野好好笑
開心好多
同埋始終大舖同細舖個感覺好唔同
不過Kiko要調去第二度incharge
好唔捨得...
阿忠同阿豪又無做
少左好多好玩既人lu
好彩Kiko臨走前我同佢影左相
我遲啲一定會去探佢!
阿忠尋日番黎執野都話一齊出去玩
好開心呀~


其實前排真係好唔開心
可能多野做
逢親有壓力我既心情都會好差
又訓得唔好
就會諗埋一邊
越諗越唔開心
再加上...


不過有啲野而家好似諗通左
雖然我唔知我咁樣諗啱唔啱
不過起碼咁樣諗會開心啲
有時啲野唔咁執著,諗得簡單啲
自己會舒服啲
好似又了解自己多左咁喎
嘻嘻~

台長: 小* Tin*
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文