24h購物| | PChome| 登入
2009-11-22 06:16:26| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

花嫁

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如無意外,經過今晚,小劍同小娟應該開始拍拖,對於一對情投意合既男女黎講,呢樣野最自然不過。而我既感受,其實真係冇咩咁特別,雖然小娟同我都好close ,不過自問即使佢冇識到小劍,我都唔會同佢一齊,因為始終都冇個種感覺。

上個星期既不安,我總結番自己其實只係一種嫁女既感覺,一個本來同你好熟悉既人,忽然間投向另一個人既懷抱,你響佢生命中既重要性突然大幅減少,難免有一種酸溜溜,唔捨得既感覺。

當年我仲深愛著翠儀個時,知道佢有新男朋友,個種先真正係百般滋味在心頭,而呢一次,不論從思想同行為上,我知道自己根本唔係個回事。

台長: 豪豪

您可能對以下文章有興趣

人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文