24h購物| | PChome| 登入
2002-07-22 23:28:13| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"e"幾日難過la~~~~~~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

eddie因為有幾日唔返la~~~
今日,阿tim俾左兩份最難攪的cs shoe,
今日開到我傻la~~~~~~>.<
我向wilson訴苦,但佢話無法la~~>.<
如果佢幫我的話,我地會俾人話有野la~~
就好似connie見到我同wilsom兩個人一齊開OT的眼神就知la~~~
但係我同wilson都無任何事發生~~
我只當佢係一個好的同事,
唔通一男一女一齊開ot就會有o野???
唉~~~~~~~{=_=}o
今日,阿tim已經咁俾咁難攪的野我做la~~我之後鰟三日就難過la~~~~
今日仲有三份EB SHOE la~~~
好慘la~~~~~>.<

台長: 無情
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文