24h購物| | PChome| 登入
2012-01-23 00:55:40| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

分手

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

倒數一個月...

我的二十歲到來...
-----------------
兩年...
以農曆來計算...
好吧...
我只想吐糟...
分手就分手,我淡定...
只是...
誰說,分手還是朋友?
要絕交唔該趁早!
已經唔係第一次當我透明人...
夠啦...
我唔知你點諗尼件事...
我只係覺得...
我地原本的關係就係好好...
什麼叫做習慣一個人?
不要忘了,我們從中學開始,無論怎樣做朋友,我們都是獨立的,一個人的...
於是,是否分了手就絕交?
你表面上說不是...
但是又怎樣?
好吧...
新年快樂...
恨不得立即返上海!
你諗清楚,點解我會咁想返上海...
我寧願係一個我曾經討厭過的地方都唔想留係我很愛的澳門...
因為上海,我可以約我的朋友出約,佢地唔會當我透明!
佢地唔會忙到好多日子都忘記...
---------------------------
好吧,想清楚...
她們也許虛假...
但是...
我也頂唔順你E+咁對我!

台長: 雛櫻
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 雜說 |
此分類下一篇:巴士&回憶
此分類上一篇:海南團感想

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文