24h購物| | PChome| 登入
2022-03-25 10:35:35| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

樂知社教育中心魔鬼補習社陳淑心

網上傳聞呢間嘢 樂知社教育中心 knowledge education Centre 教英文幾好, 好多名校生讀,又話要介紹人, 仲好full 要幾個月先有位, 所以試下打電話報名。點知打去講左學校名( band one ) 完全唔需要介紹人, 即有位, 好商業報名費都要$350。 當我仔讀左之後我先知係惡夢,陳淑心 Margaret Chan駡人唔使本, 好多侮辱性的說話 (費物, 白痴, 低能等….), 用本薄車落D學生的面度, 嚇到有學生唔敢舉手去厠所結果頼左 (呢D我以為電視剧先有的剧情, 一一發生), 係一間極度高壓的補習社。仲要陳淑心 Margaret Chan 好似是雙面人, 因我曾經同她通話入面提到我仔唔想上佢堂, 她就在下堂上課時質問我仔點解咁同媽咪咁講, 話我仔好費駡得佢好勁。之前我都以為係D學生頑皮所以先比人駡, 但依家睇落唔係, 我仔上左2堂次次都要求唔返, 仲話發惡夢, 現在好後悔報左間咁的黑店。

P.S. 我已經決定幫阿仔轉去其他補習社

台長: shi
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文