24h購物| | PChome| 登入
2003-05-01 14:11:03| 人氣31| 回應0 | 下一篇

Thanks

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

傻la~其實e幾年你真係變左好多,我都feel到你既變化.真既,我地係好朋友,正因為係朋友就更加要接受到大家既缺點,我既不足之處你好清楚,你既不足之處我都好明白.朋友需要體量同包容,時間可以証明佢既存在,唔應該保留太多既距離,所有經過既一切都唔係空白ga,我依然記得,就算係近幾年我地似乎係疏左,但唔代表會因此而差左,我仲記得你,朋友應該擺起心度~
其實變左ge唔止係你,我都有變,大個左識諗左,多野諗左,情緒化左,好易唔開心.而你開始對任何野都冷淡左,以前好熱情,好認真,但隨住時間,你愈來愈似個大人,好深,唔易理解你,好多野都想自己一個氶受,自己一個解決,亦有自己ge一套.坦白講,我比較鍾意以前開心,簡單,似個女仔ge你.我知你有你ge目標,我唔會影響你ge目標,不過你一個人,可以做到ge始終都係有限,有時累都想搵個人依靠下------->俞...........有唔開心反而唔會同人傾,其實做一個朋友幾時都會支持你,我需然完全唔知你近況,唔知你身邊ge事.你唔鍾意講,我亦唔會問.你太堅強la,但唔開心就要喊.我好多時都會唔開心,以前會狂喊,但e排開始又唔識喊,更加唔開心~不過,有開心唔開心都仲想同你分擔.
坦白講,你今次真係好過份,好hurt人,無理到我感受,但我相信如果係真正朋友就唔會因為人地幾句說話而改變.無論拍拖同朋友都會有個高峰期,但當愈發現到大家,愈清楚大家,開始會有問題出現,如果可以過到,就可以更加好.過唔到,就會無.我同你都過左2次la~俾d信心la~你話ga嘛”友誼不變”,我信你ga la~
不過,你e家身邊有好多好朋友,我知,佢地都好好,不過記住ar,無論你想性格係男仔定女仔,都要珍惜每一個朋友ar!

台長: sg.wing
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文