24h購物| | PChome| 登入
2004-10-18 21:02:45| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

澳洲 ~~ 凱恩斯 (Cairns)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我第一次既Long Haul返黎啦!!^^haha...
我走左四日啦~~好掛住HK,好掛住大家呀!
你地有冇掛住我...個Dairy呢..?!heehee...=^^=

夜晚十一點幾出發,六個幾鐘頭既航程,
我終於到左我長途既第一站:Cairns

六個鐘裡面,我自己完全冇訓過,
呀姐有叫我去休息,但係我之前特登
訓左Afternoon Sleep,所以我唔眼訓呀...
就係咁,我先可以影到澳洲既日出比大家睇咋!^^

朝早八點鬆D到左Cairns,間Hotel係間Resort黎既~
之後上左房我就大覺訓啦~~~
上面張相係我間房個view,
好靚呢..?!^^heehee...我都覺!
好開心咁九點到訓到下晝一點,
Teresa打電話黎,原來佢好肚餓又訓唔著,
跟住我地就坐Hotel shuttle bus出左Shopping Centre啦!

曾我地係Food Court買羊肉Kobat食!
係印度薄餅夾羊肉,加D生菜同醬料,
超級好食呀!大家有機會都要試下!
Shopping Centre有好多野睇,
但價錢都唔平ga...

我地兩個通度周圍行...haha^^
最攪笑係過馬路!
等左成個字都過唔到馬路..-_-
因為佢keep住都唔轉綠燈,但keep住又有車wor...
交通燈轉綠色時會好似激光槍咁.."蕉"一聲!(大聲)
我都比佢嚇一嚇!差D以為我比人射低左!^^haha..

行行下見到個好大既彈彈機動遊戲!
本來諗住玩,點知見佢勁彈左一下之後就冇乜特別,
都唔係好驚jei..所以決定唔玩lu..(AUS 39/person)

最後我同Teresa去左Starbucks飲野,
順便傾下第二日既行程,
最後我地就決定參加Local tour既
"QuickSilver"去大堡礁玩啦!
我地兩個仲有八折呀!抵玩呀!^^haha...

夜晚,我地同個男同事一齊去左間
食Seafood幾出名既餐廳,一共食左千幾蚊!
嘩!我第一次真下食到Real seafood既味道!
特別係生蠔,蟹同青口...原來味道真係唔同ga~~
你真係會食到海既味道!
我同個男同事share左成個海鮮盤!
食左好耐呀!食極都有ga!龍蝦食完一隻又一隻!
你係好似同D食物玩"Hide and Seek"咁!
好過癮ga~~^^haha

我地三個食完仲叫左個甜品,
每日平均都係要HKD 三百幾四百蚊!
抵食又好味呀!^^haha...
D 日本妹Waitress又靚女又好人!
大多數都係半工讀,
食完走緊都忍唔住笑...^^haha

跟住我地就慢慢行返Hotel當做下運動,
合三人之力,終於好安全咁返到去啦!

早D訓...準備聽朝八點三有車黎我地
Hotel車我地搭船去大堡礁啦...

台長: 小恩子
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文