24h購物| | PChome| 登入
2012-05-02 17:49:35| 人氣111| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Thai journey:the third time

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天上午,正當我一邊打Thai jounrney回憶錄的時候,一邊思疑點解旅行社仲未搵我交餘額既?千祈要成團呀。。。下午就收到提示短訊了,放心晒!




自從2010年首次踏足泰國國土,就對這個地方特別有好感,難怪身邊有咁多朋友都鍾意呢度,深感佢地既旅遊業發展得非常之好。那一次只是參加了最普通的曼谷,芭堤雅團,已經回味無窮。雖然無啦啦要在香港飛,但又感受多左樣野。最緊要係同識左超過十年既舊同學一齊,有男有女,呢種經歷永遠都唔會再有。

跟住第二年如愿以償報到七岩,華欣團(可能係國慶出發所以先成團),相比起首都城市,那邊的一切明顯靜好多,傳統好多,不過冇再去海灘遊玩,反倒住左兩日villa,好似世外桃園,沒有任何外人能打擾我地兩個。同行的是我一生最好朋友,相識也逾廿載,那一次大概是最後一次跟她去旅行了,因為有左家庭之後好難再有咁既機會。

連續第三年都有得去泰國,而今次又可以有新的嘗試,羅勇,沙美島。固名思議,沙粒很美麗的島嶼,沙是白色的海水是藍色的,老公話聽左就聯想起夏日的麼麼茶。。。遲d我仲想去布吉,蘇梅,清邁。。。等我。













台長: 小小蜥蜴
人氣(111) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 海外旅遊(國外、大陸) | 個人分類: Thailand journey |
此分類下一篇:Thai journey:shuttle boat
此分類上一篇:Thai journey:珊瑚島

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文