24h購物| | PChome| 登入
2006-10-19 00:25:20| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好擔心→我既↘朋友仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11/10星期三

今日唔使OT超準時放工本來好happy嫁!諗住早d返屋企上網打機啦!頂丫~冇啦啦上唔到網囉~打上網絡公司投訴得來既回應令我好失望!
得一句(語氣中feel覺得唔耐煩= =”明天晚上會叫同事上黎睇睇~
呢d咩野服務態度??辦事能力同速度都咁劣既???我話晒都係消費者丫,禮貌都好少少呢???fuck

返工已經夠悶嫁啦~而家連最fd果個同事呀兜~都走lu~so而家返工悶上悶~"~放工返屋企又冇電腦玩悶上悶上悶@@d電視劇又唔好睇啵~悶上悶上悶上悶><"help B

我今晚失眠睏唔著丫!個腦係咁諗番以前係公司做野開心既日子~初初得幾個成日出去蒲到成班出去蒲;我地大家咁多個係呢三年都改變唔少,有d好似我咁轉左工lu~有d大個左成熟左好多;有d依然係咁成日蒲;長唔大.仲有d就黎出左國唔知幾時先返><雖然大家已經少左聯絡,不過係我心目中你地既位置係冇改變過都係咁重要~但呢排發左太多野啦~我知道我地大家曾經用心維繫個圈開始散啦><"我唔知可以做d咩野黎令大家好似以前咁開心~面子同$$真係比友情咁重要咩??大家認真諗下………………不過我信大家既問題可以解決嫁

12/10星期四 休半day

放左工同豬仔去左pizza hut食lunch就出左尖沙咀海港城行街街,行左好耐先諗到買咩生日禮物比志偉同張公公= ="跟住豬仔唔舒服返屋企休息先;我就做社工陪左冬仔去藝之繪紋身,個圖幾襯佢丫;仲要讚下佢忍得住冇嗌痛^0^接住去旺角攞完煙就陪豬仔返慈雲山補牙同食飯,今日d行程好密好趕勁累囉,一返到屋企即睏zzZZ

14/10星期六

放左工同小邦,冬仔去上海坊食上海菜不過,唔係太好食都係王家沙好食d~^^~唔緊要啦食得開心啵~次次都係佢請搵次要請番佢先hehe

15/10星期日

唔知做咩樹近排勁多拍緊拖既fd同另一半感情破裂分手= ="好無奈~今晚放工我又要去做社工lu~上左個fd屋企一邊飲芝華仕一邊傾計,唔經唔覺傾到天光@@shit仲要返工><"

台長: 一粒糖°﹒☆
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文