24h購物| | PChome| 登入
2005-05-03 01:11:04| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Patrick Dixon's "Building a Better Business"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這星期很精彩,第一件事係上星期六發生,有位朋友話問我借passport,覺得把聲好熟,但係估唔到係邊一個,但我知係兩個人o既其中一個......話佢個fd有乜Q旅遊優惠,舊o既都可以,但我當日不在家,加上本人對上一次用特區護照已經係2002年o既事,中間經過quit宿......我自己真係都唔知擺左去邊,就話聽日俾佢啦......點知今日聽番,佢地本身上星期去旅行,但借passport個條友搵唔番!!!整件事要報警處理!!!因為懷疑條友賣護照,我兩條7fd就要去入境處做特別處理......同埋去警署落口供,我相信呢件事......將會係警訊見到......好彩我無俾到,如果唔係俾人笑到面黃......同埋......仲有,我估個兩個fd都唔係......原本係另一個......

Patrick Dixon's "Building a Better Business",呢本係乜書???睇個名都估到係關於business既野,Patrick Dixon係邊個???我都唔知......但我係上星期竟然收到呢本書!!!仲要好似係法國寄o黎......但我o既信用卡又無扣過錢......究竟係點黎呢???仲要係我生日附近時間寄黎wor......

上星期五有個咖啡蛋糕聚會,我一早買定Davidoff既2004年度版o既貴價咖啡粉, 一支係意大利超級市場買番o黎o既水, 北海道牛奶......最後竟然因為唔記得帶一件部件去......最後竟然失敗左......當我番屋企見到,真係一大個屌字!!!

不知為何,最近又開始狂買雜誌......但我份工日日都有人同我食呀,仲要好古怪地同兩個上司......唯一一次自己一個食,都要係生日個日,係自己問題jei......同事們還十分內疚, 不好意思......





台長: Satori
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文