24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 03:52:43| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

站長

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近我轉左份新工---係一個站長。現在放工都係灣仔美國銀行(亞洲)對出的巴士站上車。上星期五,不知為何很久也沒有巴士到站,等了很久,很久......條人龍已經很長,我只是中間的其中一人。不知為何,竟然有數個人問我是不是681,部車去邊o架......點解唔問我後面個d人呢!?!?!?昨日,我等車既時候,又有人問我去新港城得唔得呀?我不禁講左句:「我真係咁似一個站長?」

新工開始無耐,已經感覺到自己點黑法。遲遲未開到數......感覺就像一隊波有好多攻勢,但都係射唔入,就好似今年o既國際米蘭吧......上司都不禁同我講,話我真係唔好彩,乜野古怪情況都被我遇到。原因?當我以為終於入波o既時候,對手竟然係一個中學生!!!好彩之後都開番個在職人士......希望黑氣可以散開吧......已經纏繞了本人很久很久了.......

今日去了踢波,由於驚食得太飽會胃痛,所以諗住去delifrance食少少野算,點知都係太飽,踢左3個字就頂唔順,離場.......重要去到寶琳咁遠......

台長: Satori
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文