24h購物| | PChome| 登入
2007-02-01 23:49:56| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

足球比賽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

公司的活動小組一直都有搞開足球活動
間唔中禮拜6、日會有練習同比賽
而因為呢項活動係f同事跟進同埋有份參與
所以i同事差唔多次次都會出席的

今個禮拜日又有比賽了
f同事開口同i同事講「我想你去」
搞到i同事而家「戀」
係咁問我點好點好
又話耍下佢先
但轉個頭又話禮拜日佢bf要去夾band
總之麻鬼煩啦
但我淨係講鰦兩句
琴日講:你鐘意囉
今日講:哈哈
(因為琴日同今日佢都有問我)
我亦有窒佢
我話佢「你口是心非鎹」
咁當然佢係否認啦

我睇死佢一定會去!!

台長: 華女
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: 我的辦公室 |
此分類下一篇:足球比賽 - 更新篇
此分類上一篇:I 同事

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文