24h購物| | PChome| 登入
2003-07-28 01:38:46| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

air flight 89

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢對鞋真係好靓,好鐘意佢, 第一眼見到, 我就決定左一定要擁有左佢

佢係一對好易受傷既鞋, 鞋底好薄, 成日都俾到我一個好快玩完既感覺 ,所以佢令我有d 唔捨得著

如果唔著佢既話, 又失去左佢既生存意義, 有d茅盾........ 而我亦未至於有米到一個買鞋黎睇, 剩儲唔著既地步

其實我只要著佢出街, 唔打波既話, 佢既壽命應該都會幾長, 但我又唔係太鐘意著籃球鞋行街, 況且佢又好似失去左佢真正既價值

又或者我可以買對同款同色既鞋...... 好似有d 傻, 況且我已經有2對同款唔同色既0係屋企, 但事實上我又真係好鐘意呢隻色 - 紅白色; 的而且確係一隻好窂見, 好難搵到既一對.......我驚如果有一日真係著爛左, 我搵唔番呢對紅白色.....

我就係一個咁煩既人, 其實諗深一層, 呢對都只不過係一對鞋... 諗黎把撚, 著爛先算啦

p.s: 其實99年 0係 香港已經出過, 但當時只得黑白色, 更賤買至400, 可惜我當時唔0係香港, 如果唔係我一定買番2 對

台長: 尚未設定
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文