24h購物| | PChome| 登入
2005-10-28 21:23:57| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夜日同步的日記開始了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排聽左支巨基新碟,有好多首歌都好好聽呀
特別係個首還是覺得你最好呀!真係超級正!!!!
不過音樂唔岩聽既人可能會覺得冇咁好聽的!!!!得閒既話去DL黎聽下吧!!


07.還是覺得你最好
作曲:伍卓賢
填詞:林夕
編曲:Ted Lo


運動要管 食量要管
啤酒買十罐 只准我飲一罐
樣樣要管 就像法官
天生較自滿 性格亦沉悶

*冥頑鬥氣盲中中還有理不講
 麻煩 橫蠻但是我都會願意講*

#誰可比你好 能撥盡迷霧
 煩擾於心中的你都知道
 我壞或好 不求回報
 容忍 懷抱 仍醉倒

 誰可比你好 能日夜同步
 能著每套衫也似是名模
 提著不懂事的我漫舞
 任何事也可以傾心盡訴#

自六歲起 就共你飛
不知道伴侶 應該去怎麼比
歷盡鑽禧 亦是怕死
身邊再艷美 都守足法紀

REPEAT*#

還是覺得你最好
不知有甚麼好講
能夠愛你別反抗

REPEAT#

今日我又做左飛機師了,真係........死得!再係咁既話
如不開心,聽下張智成快樂吧,會開心D的=.=



*聽日決定用盡我所有的時間陪伴著....???@_@””

台長: roy~
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文