24h購物| | PChome| 登入
2006-11-28 21:14:20| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

男人緣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又一天,倒數兩天出糧!
阿sir個老婆今天突然出現,探訪我們,他老婆同張相不同!
真人老d,但都仁慈,捉住我隻手...
今日我好憎的miss wong竟然主動親近我,感到開心,又好像沒有咁黑我憎!
希望事事順利!
有個希望:所有衰嘢,走哂!搵多d!
今日朋友仔突然要開工,不能跟我食韓國燒,但她說下個月會請我吃!
算啦!
星期四,六也有飯吃!
congraulations!城城拿了金馬影帝,父子應該好看,想睇采妮!
希望劉嘉鈴出年拿女主角...
黎明出了新碟,衛蘭都是,d新歌好好聽!未買!
電視劇最近不好看!
有兩個男人好喜歡我,但我不喜歡,年紀太大,三十幾歲,話接我放工,想找我補性教育,痴痴線!又口花!討厭!
不過開心,有人溝我,太主動!
我太有男人緣!

柏芝結婚,好替他們高興!

台長: Rose
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文