24h購物| | PChome| 登入
2003-11-09 00:26:52| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

11月7號

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日…………行街………

今朝一早叫早晨謝票,之後上Soci,Peter講野雖然好易明,但係……………之後同阿蕉、Lydia同詩雅去M記食早餐,食開心樂園餐,HeHe………

之後12點半左右又謝下票,然後就大家一齊食野,之後就各自各。

上完Poli Tutorial就上英文,然後就同阿Tim一齊去一樓酒樓酒茶,其實阿Tim都好好人,同我地講下佢屋企人、佢D情史咁,幾開心。之後佢唔夠錢找數(唔收咭…),我地趁佢去拎錢時找埋尾數,分番一份時當玩佢一次,要佢白行啦,哈哈﹗﹗

之後出屯市搵埋阿蕉同Lydia行街、買下野咁,終於都俾我搵到隻熊啦﹗﹗咩野熊?之咪就係我…………隻生日熊囉﹗﹗唔知係咪得我有呢…?

之後去埋吉之島同惠康入貨,買左唔少野,之後就番去啦。番去開會傾下謝票海報,然後就傾Present,D料都七七八八啦。然後o係度繼續創作我o既「E. Sense Soc.」…………哈哈,好好玩﹗﹗之後3點零就番房,然後4點幾就訓啦﹗

唔知點解,隻718熊咁難搵,而家先俾我搵到一隻,其實我想買多隻囉,不知唔知有冇人要………………

台長: 諸植
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文