24h購物| | PChome| 登入
2003-10-23 18:33:33| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003 年 10 月21日 星期二【晴】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

PK!
寫好依個日記佢居然同我del鰦,
要我重新寫過!!

今日3點鐘要出發!
我搭11點半車落去食lunch先,
然後搭車去鑽石山搭MTR,
去到青衣時兩點,
同禾仔join後,
就到c出口集合。
索女同豬扒、miss都到鰦,
之後其他人都陸續到達,
係得open遲鰦少少!
我地去鮋係馬灣救世軍營地。
去到後分好房,
就已經開始玩D熱身遊戲,
例如我地男仔圍圈,
要2分鐘內防止出要五個女仔入到圈內,
你唔好以為好易,
勁考我地團結力量同互相信任,
超難,差幾秒我地就成功喇!

然後我地就食晚飯,
未出發夜行前,
趁阿馬唔粛到時,
我同阿豪、阿龍講講下,
佢地即話:「依,你地發覺阿馬鍾意鰦索女?」
係人都知啦!不論食飯、遊戲、企、坐、馬仔都粛佢旁邊鮋!
唔知就係盲啦!

之後我地夜行,
一個一個去,
到我時已差不多尾五,
個miss一路指地圖,
一路同我講,之後問我有冇信心,
我梗話有啦!
之後又問我有冇問題,
我諗鰦陣,
因為條路唔知幾場,
個臨時畫的地圖比例一定唔準,
而且好多標記,
所以我就話有冇得要一張地圖,
佢就俾左我,
要我出發。

頂佢!!
入到指字山路,
黑過墨豆,我行咁夜行都怯一怯,
因阿sir話好多蛇、狗!驚嘛!
之後條大樹幹差D仆死我,
再行前就已經伸手不見五指。
入到村,完全要靠自己,
因地圖只畫鰦兩間屋,
於是我就迷路,
就鰦一條去起點路,
點知行錯,我就立時跑上去,
好快就到返終點。

返到去分享,
阿sir就讚我地有地圖鮋學員,
因為話我地做領袖等等,
為了完成工作,
必須要懂得為自己爭取,
不然你幾好都係事半功倍。

因太肚餓,
我地一大棚人就行去遠遠鮋便利店,
實行踩場,
再返去開大食會,
又講鬼故,
沖涼後又玩層層疊,
3點幾先有得訓,
想死!
都唔知聽日點算!

台長: 尚未設定
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文