24h購物| | PChome| 登入
2003-03-02 02:09:21| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2003 年 03 月 01 日 【陰】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日十點鐘就起身,阿媽煲雞粥,但係又未有得食喎!於是我就繼續攤粛到訓,聽radio。

阿媽搭十一點半車落去同人補習,我同阿妹就自己食雞粥。一路食,我就一路睇《i am sam》,a good film…………!!!!!!!真係好好好睇!辛潘,柏林影帝,扮演一個七演智商鮋老豆,要去爭回個女鮋撫養權!佢真係扮得好似,令我真係以為佢係低能鮁!!!!而且,最正係依套№有米雪菲花呀!!哎橥~~~~~~~~~~~靚女死喇!!!!真係好靚呀~~~~~~~~~~~自從佢做catwoman時我已經深深愛上鰦佢喇!!!!好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之後我就開始整理我鮋文學note,嘩~~~~~~~~~~~~癡線,多到爆囉!!!!文學史居然要分開兩個file,仲要兩個都滿晒。。。。。。terrible!!!!!!哈哈哈,死都要讀掂佢!!

晚上,vivian終於online,哈哈,我都好耐冇見過佢online喇!!我同佢傾計,佢話今日好開心,叫我估下,D女仔真係好無聊。你知啦,我又蠢喎!!都唔知係乜!估鰦好好好耐,我先知原來聽日係佢生日。。。。哈哈~

食完飯後,我就開始畫畫,太耐冇畫過喇!好驚再唔畫會生疏晒囉!!其實畫畫真係幾費精神鮁!!!!你畫過畫你就知喇!!!唔~~~~不過,我練到依家,都經過鰦七年時間,先知點樣去畫人,起碼都有一技傍身!!!

之後我就睇《小孩不笨》,哈哈,好鬼好笑!!!!其實咁講,新加坡同香港D細路一樣咁慘,因為都係強迫死背書,讀唔到書就等於冇用!都唔知邊鬼個整依套理念出鈬!癡筋!!!讀唔到書一定冇用鮁喇咩?白癡!
套戲中間有個笑話好好笑:
「你知唔知點解粛新加坡釣唔到魚?」
「唔知!」
「因為新加坡魚同新加坡人一樣!」
「即係點?」
「死唔開口囉!」哈哈哈,既好笑,又諷刺!!入面D阿媽就成日講英文,但係勁核突囉講到,笑死我!


台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文