24h購物| | PChome| 登入
2002-12-22 23:44:14| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

22/12/02的日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日星期日,一早就俾阿爸同阿媽整醒,因為今日過冬,所以落去飲完茶就去買拜神D№。

飲茶途中,我撞見袁太粛到飲茶。於是叫埋阿媽同佢嗲鰦好耐。我入去食№,見到一個徐坐埋去袁太到,先知原來佢係袁梓峰呀!嘩~高鰦好多,塊面肥鰦好多,哈哈,真係大個仔呢!原來佢今年中四,揀鰦文學,以為好易讀!傻仔,不論文定理,都係難讀,只難在不同處罷了!!

買完№,就返屋企。我就又訓過,一訓就訓到3點,於是起身開始做中文,唔係好難鎹。到鰦5點半到,tammy online,我地傾鰦一陣,佢就問點解我咁傻,會鍾意佢,我於是又解釋鰦一次,之後我地又傾鰦一陣,佢問我:「點先可以令你唔鍾意我?」我就話:「鍾意就鍾意,冇得變鮁!」
之後又傾鰦一陣,佢就offline。唔~點解佢成日都咁問鮁!

之後我繼續做功課,食完飯佢又online返,我地又傾計,佢就send返幅相俾我,我一定,嘩~佢真係好可愛,好清純。而我就好醜樣,唔怪得啦!唉~~

之後我越鈬越頭痛,鮍鮍訓覺啦!

台長: 尚未設定
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文