24h購物| | PChome| 登入
2004-10-11 23:24:08| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

自信心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

從前..我因為怕人地話我自大..囂張..
所以我做野唔會表現俾人睇我有自信心..
但反而漸漸會變成缺乏自信..俾其他人睇唔起..
因為這個原因..根本就做野唔可以成功..
所以我宜家要學習取得平衡..
我唔可以再甘..
因為如果我冇自信..做咩都一定唔成功..

前幾日..當我重返回 OTC 後既幫營地做既第一次既營地簡介..
我覺得我做得好差..
可以話我自己仲未 ready for work 又或者係我冇做一時..
失去左自信心..
當做完個營地簡介之後..我好唔開心..因為我做得唔好..
我就同自己講..我仲未習慣..

但直至..我帶左兩次既竹筏活動後..
我既信心返了黎..
因為係依兩次竹筏既活動中..我都攞到好大既成功感..
對於我黎講..在每次帶領活動中..參加者既反應..表現..對於我係十分之重要..
因為可以好簡單同清楚知道自己帶得好唔好..
如果做得好..就代表自己既一個肯定..
而做得唔好..就要吸收錯處..令下次做得更好..

依兩次既活動中..
令我可以重拾工作上既自信心..
令我更快於工作中..

台長: 域奇
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文