24h購物| | PChome| 登入
2004-12-25 03:38:43| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

再覆吉良君

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如果大陸生活咁好
咁就唔好每日都俾一百五十人落嚟香港
留係大陸就最開心啦
香港唔使俾新移民溝淡
人人都會好開心
皆大歡喜
雙嬴局面

“一個美國調查發現,盲婚啞嫁嘎離婚率比戀愛結婚嘎低好多,而且生活比較幸福;”
是哪一個調查呢
我都知有個美國調查發現食朱古力可以減肥
大家又信唔信呢

“英管時無自由(聽講)”
你又係聽邊個講呢
係聽共產黨定係保守黨所講呢
你不曾親身活在一九九七年前之香港
請勿胡亂評論
不過我可以告訴你
殖民時代香港係無民主
不過生活卻非常自由
自由得令人覺得沒有民主選舉也不成問題

人多不是獨裁借口
印度一樣人口眾多
可是印度人一樣可選他們自己的政府領袖

“你地香港人是否曾經理解過我地中央政府呢?”
我反問一句
中央政府是否曾經理解過我地香港人呢?

“你要知道一樣也,我知你做特首好過老懵懂,李豬銘好過老懵懂,屍圖華好過老懵懂,我都好過老懵懂,但系依家系老懵懂話事,中央嘎政策支持同撥款都系佢申請我的。你地唔支持佢就系自己摞來衰。”
支持國家唔等於要愚忠
難道反布殊的美國人
他們統統不愛國
共產黨當道
就要全聽共產黨說話
當年國民黨執政
又唔見共產黨聽話
如果孫中山只係心繫滿清
辛亥革命會有機會發生嗎
國家行錯路
唔應該盲從
董建華智障
唔通重要香港人跟他陪葬

“中國發展需要滬港臺的支援同,但系臺灣比人挾持,香港有貌合神離,唔系中國一早超越日本。”
即係將大陸之苦難與落後
全都歸咎於香港人與臺灣人
如此悔氣說話
虧你講得出

“臺灣有本事你可以攻翻來的。我地比臺灣攻過來,我地會同佢單對單只抽,我就唔信臺灣比我地攻的時候會同我地單挑。”
熟悉歷史的吉良君
唔知閣下有沒有聽過淝水之戰呢

遊行示威的人不是追求絕對自由
只是要求一項現代社會應該享有之公民權益
遊行示威係無聊嗎
我忽然發覺回覆你的留言也是很無聊
不過為甚麼又一定要回覆呢
就是不想俾左派勢力蠶食香港
不想基本公民權益被剝削

臺長按:
李豬銘與屍圖華兩名
是人身攻擊
閣下所言已瀕於失去理智
思想如此閉塞的人
大陸難以有救

台長: richardroe
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文