24h購物| | PChome| 登入
2008-08-01 15:06:34| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

親愛的大學同學!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


  記得當年初到台北讀大學,澳門學長姐略帶哀怨咁同我講:「台灣同學,識到咪識囉,唔frd都冇辦法,反正有d人,四年之後你就永遠唔會見得番o架喇。」一語道盡留學生漂泊異地o既悲哀。

  今年鼠年,原本只係本命年o既朋友犯太歲變動多,估唔到一眾亞美利加o既朋友,無論係唔係屬老鼠,都有周圍遷移o既趨勢。回流澳門工作o既有四個;回流香港有兩個;放假返o黎有五個;公司派返o黎training又有;連我地最愛o既教授鍾sir都放棄生番市o既教職,走去香港Poly教書;o岩o岩又收到風,將會有多一個同學仔回流澳門做o野,哇,我好興奮呀!

  我真係估唔到,咁多唔同o既人,可以咁不約而同--強調係不約而同--o係地球o既另一面重聚。除o左感恩,我仲懷疑,其實唔關咩犯太歲多變動o既事,係因為我!我o既念力太強勁,吸哂d人返o黎陪我!哈哈哈!

  (圖:鍾sir個sir字丫嘛。我阿sir真係姓鍾o架,Indiana Jones果個鍾呀!)


台長: 歌姬
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 自言自語 |
此分類下一篇:ABCD
此分類上一篇:蝙蝠俠的宿命
TOP
詳全文