24h購物| | PChome| 登入
2006-04-23 15:26:33| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

舒服的星期日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期都唔係好夠訓, 昨天返到屋企, 12點訓到今日12點, 好舒服呀! 我真係一位懶訓豬! 跟著下午返我屋企, 要執下屋啦! 明天又要返工, 就黎上完training, 要落場打call, 有點擔心一日做唔夠10隻app!!仲有, 好多terms 要記, 問問題又要有技巧, 亦都唔可以亂吹水, 因為有電話錄音, 會有monitor call...都幾煩!
唉~我部電話真係命在旦夕, 成日都熄機, 都唔知係舊電問題, 定係本身部機有事, 我梗係想係電問題la~今日返黎, 即刻copy返d 相, 費事無晒~

今晚銘俾返件衫我~ 跟著同佢食左件雪糕pancake 已經飽晒, 同佢一齊做返朋友真係舒服好多... 起碼大家都開心...估唔到自己咁快recover 到, 其實都係因為身邊朋友的開解~

台長: Regina
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文