24h購物| | PChome| 登入
2004-10-16 23:34:17| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

''''Give love a break''''碟評(Reviews of ''''Give

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於買左JOEY 新碟啦!!!!太開心了~$97蚊太抵拉!!!比起$23蚊加紙一隻真係好抵!!!!我重以為呢隻碟係叫''喜歡祖兒3''...因為每隔3隻ALBUM就出一隻精選碟.....

今次隻碟有好多野送....
1.''幸福樂喉適''四片試用裝 = =
2.成堆瘦身教館,H2O既優惠券 = =
3.歌詞收得好密 = =

依家開始逐首聽,要捉緊第一次聽既感覺~_~

1.天氣報告:曲輕柔, 詞不太順口....岩岩有人同我講呢首係最唔好聽 ==
2.16號愛人:有d''最後勝利''既感覺,很不錯~~應該會大熱....
3.紅牌出場:曲有印度feel ,中間有段rap...joey還是不要rap好了==成首歌好 似''夢路''那類...
4.煙霞:很好,但係點解歌書會錯既=__= 中間哥段好聽~
5.s.o.s. : 瘦身歌ar~節奏快,廣告哥段最得~~ 比''紅牌出場''好
6.蜃樓:應該係耐聽之選...
7.分身術:唔使講野~太正了~_~
8.give love a break:有一句:''係到時心淡一拍兩散要我叫你借過''寫得唔錯,haha~我最like玩歌名~~
9.男朋友與歌:旋律很不錯~
10.身嬌肉貴:好正既電影歌~呢套野入梗戲院睇~


聽完唔知點解好攰..give me a break = =

點解= =係bonus dvd 唔係vcd = = 我無dvd機ar ....
重有海報~~但係唔知幾時先有...

台長: 尚未設定
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文