24h購物| | PChome| 登入
2003-06-20 15:11:54| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/6~比旅行社搞到tum tum 轉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日奉上頭之龕去左旺角旅行中心..即係行中心個度囉去旅行d 章程
well...我諗住點去都會好多人
點知我估錯啦..多人都不得了
我諗....香港旅遊業都開始復甦loo

我都未confirm. 去邊一個國家
因為上頭又話去青島又話去南非
總之乜都哂啦..

點知問條問題都排隊....卒之一搞就個幾鐘.,,我去左永安呀康泰呀新華呀美麗華,.你話係唔係要咁耐.

之後同左個同事飲下午茶
去左旺角新世紀...
諗左一陣諗.....
恰巧遇到小航特擊大檢查.....

oh!!!!佢話出來搵我...距離徹退時間仲有廿分鐘
你地唔好誤會
我唔係去幽會...
講笑ja

不過佢要返屋企食飯早走左
同小航緣慳一面loo

之後我地去左睇ikea傢俬
佢個髮型真係有點那個....
um....唔得下次同佢出街都要帶多一支gel 先得..
佢咁lazy....

個電話真係神神地
無啦啦飛左條線返實惠...
你地下次打比我
記住係開聲之前聽下我有冇飛錯線...
如果有....不妨收線ok....haha

台長: 愛航
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文