24h購物| | PChome| 登入
2008-01-02 01:34:56| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~ 聖誕晚會 ~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年12月25日的christmas part本身想去church過~不過又總好似吾捨得大家咁~冇計啦!我重情義架ma~冇左我係到~大家邊夠爽呢~邊夠happy同excited & crazy呢~哈...結果我最後選擇左係蘭潭同僑生們過(嘉義大學的其中一個校區)喇~

而今年卻獻上左我的第一次比大家~就係比大家(阿lu吧)左2次喇~

情境就好似古代攻城ge情況一樣...(1 2衝 1 2衝) 嘩!!!聽到都夠激烈呀~何況真人試反...呵呵~咁我當然成為左大家ge犧牲品啦~鳴...

可能今年人數較多ge關係以致難以控制場面~咁我更係吾會比大家靜應應咁過架啦~結果我又要為大家色演"笑醜"ge role喇~想吾到我仲可以keep住一貫以黎crazy ge作風~吾錯吾錯!haha...就係咁就過左個christmas part喇~感覺有點兒...
奇怪的是大二以上的僑生們去曬邊呢???
有人見人愛的文文~yeah ^^
當然又點少得車見車撞的福勝哥呢~haha...
咁更係冇理由會少得我啦~呵...
yummy yummy ~




===============以下所表演的是危險動作,家中小童切勿模仿!==============
阿lu吧中.....當然點少得我負責抬人呢?
連馮生都走吾甩囉~呵呵...
慘喇~輪到我比人捉住喇!!救命呀~
嘩!條jeffrey仔笑得咁淫賤ge~哈哈哈...
我們這組win了冠軍呀~(就係鬥快囉人地ge msn喇~呵呵...)and than份present都幾重吓wo~吾知你乜東東呢? ^^

台長: = 余生 =
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 活動 |
此分類下一篇:『系隊隊聚』- 千葉火鍋
此分類上一篇:聖誕驚魂夜

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文