24h購物| | PChome| 登入
2009-04-26 12:32:12| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

張智成 / the Key of Love

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

來聽首歌吧。







[2007星光燦爛獻愛心]主題曲
the Key of Love



你站在陽光底下
發端透徹銀霞
沈默的臉代替回答
希望只放在心上

你總是還記得我
愛或不愛的那些小事情 巨細無遺
我卻總是忘了你
門後被忽略的整個世界 要如何進去
告訴我 鑰匙在哪裏

我願意 帶你到處去旅行
含蓄的愛沒意義
我會大聲地告訴你 (我愛你)
我要你 每天過得好好的
永不離棄
我要一生一世陪伴著你

Do you still remember me
Won’t you know that you’re the one who used to be so closed to me
Every door has a key
Let me open up your heart and lead you to the sky behind
If we try, we will find our paradise

In your eyes i can see the lonely sky
With reflection of the clouds where you wanna hide
Let it shine so bright that i can read your mind
I wanna tell you
I will live my whole life through loving you


台長: NO MORE CRY

您可能對以下文章有興趣

人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文