24h購物| | PChome| 登入
2004-03-09 19:20:00| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「廢」話.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我敢相信............

我地彼此間除左响每個星期三、五晚飯局0既溝通、了解之外......

我地各人0既新聞台.........亦係另一個溝通渠道, 令彼此了解深左.



Rah:

希望如果你有機會睇到哩篇廢話既話,我想同你講,你既進步空間好大,好有potential,近排我都見到你有進步。你運動神經好過我,心理質素都好過我,努力,我睇好你。不過唔好淨係掛住個serve,一個勁既serve未必可以令到你贏波!最緊要練好基本功,你forehand、backhand、*volley仍然仲有要改善既地方,為來屆大專盃打入四強的目標努力吧!

共勉之

Benny


這一段Benny新聞台中所謂0既「廢話」, 一d都唔廢.絕對鼓勵到我, 令我更加努力.

而我亦想送一句「肺話」(肺腑之言)畀幾位隊友仔.

...................................

「多謝你.」

台長: ar Rah
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文