24h購物| | PChome| 登入
2006-12-17 14:28:58| 人氣120| 回應0 | 下一篇

老公の生日.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

老公嘎生日系12月20号
但系果日要畨学伢
所以就提前到寻日搞喇.

我寻日原本要畨学袈
但系为咗陪老公 我请咗假
老公 我系侎好抵锡呢??

中午过咗老公屋屋
老公話要煮饭比我食 蛤丷~
我地一齐去咗市场买餸伢
好白痴 但系我好开心伢

老公 多谢你煮嘎果餐饭
好好味伢~

仲有一样野
真系令我好开心 好感动袈
昛台电脑用咗我张相做桌面
屏幕保护系写住[阿rain,我爱你阿,你系我嘎唯一]
我无霖过昛会泔做袈.

到咗下午
我地两个真系超姿整伢
换衫.整头 个几钟先岀得门口.

夜晚同埋阿挺 阿坚 阿升 立新&昛条女一齐去食饭
老公比昛地死泔灌酒
仲食咗好多烟 超标喇
算数 今个星期你生日 你大晒.

只戒指 我今日送咗比老公喇.
老公 你話过袈
任何时候都唔会除低
一路都会戴住.

[下年嘎生日.我都系要你陪我过]
老公 你自己讲袈
唔比反悔!!

台長: - ra1n -
人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 情感. |
此分類下一篇:sick by my husband.

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文