24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 22:29:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日大ger

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係大ger生日 happy birthday!!XP
一早返去收文化 齊哂 交 點知alvin冇交到 ger又自己落左去..唔知咩事!
第一堂就free堂 開心
點知原來椰子都係 又唔知點解明明絕左交,我又會睬佢
不過我後尾都係再次絕交架 仲用左楊立坤個勁野整佢tim (好dirty架其實..sori~)
p.s.都係有art sense o個個好d!

lunch飽到癲丫 放學仲有蛋糕食 仲知道左miss的小秘密tim !真sweet!
再過6b 講解完地圖of shunlee to 章
想走 唔俾我走 唉
我親愛的busi書不幸墜地受重傷
跟住我傷心地帶住busi書去急症室
我個背影一定好落寞姐!XD

岩岩先見到椰生個日記哀求我唔好絕交 傻傻地
冇架喇 除非你喊啦!

今日堅堅讚我busi做得好!yeh!
df把聲唔同左囉..係唔係仲未好返呢?星期六可以見到lu

pic is 今年生日我同tal個蛋糕 嘻嘻

台長: chelchel
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文