24h購物| | PChome| 登入
2005-09-26 18:47:18| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哇..正丫.但系.始终都系得自己一嗰人欣赏.好

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

靓无靓丫?呢度就系太湖广场了..

哈哈.我昨晚来到呢度.........嘩咗一声.好靓丫顶...
好大好大..好靓好靓...好多树..好干净..

跟住自己会好开心.哈哈..发现咗嗰好靓既地方丫..爽...//

回头自己又回好自然甘弹出一嗰画面.(每次我发现d好靓既地方.我就会好想好想打电话比你地同你地一齐分享.无知嚸解!唉...).

好多野....自己一嗰人..觉得嘸咩味道..而有俩嗰人.咩野都会变得好起来..
唉!>>~>~~>..//
PS:说真的.以后.............有机会.我一定会带你们来的..!
等我回来.我照很多照片给你们看.`...让你们分享一下.....

台長: leaving
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文