24h購物| | PChome| 登入
2004-03-17 12:17:00| 人氣136| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I’m with you

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為感情太重
所以我生活的方式很輕

倘若我讓你感覺疑惑
請你一定得拿出勇氣說
在我還能看著你的時候

哪天你要走我沒有挽留
請別對自己說她不夠愛我
別為我決定動機後的所有

人生在某些時候
應該把接受看得比追求重
才會是好的

不走也不前進是因為你
我在自己身上發現了太多的感情

所有的難過全不是因為你
你只需追著幸福不需多為我擔心

在我還有餘力試著讓感覺詩化的時候
我讓自己的嘴角隨著你眼睛的弧線
慢慢地彎曲成月亮喜悅時的樣子
儘管那也許只是心裡的一個夢
就算那只能在夜裡悄悄發生

如果現在你發現什麼
變了的 不會是我

心靈密碼:200403171136

------------------------------------------------

《 Avril Lavigne - I’m with you 》

I’m standing on a bridge
I’m waitin in the dark
I tought that you’d be here by now
There’s nothing but the rain
No footsteps on the ground
I’m listening but theres no sound

*Refrain

Isn’t anyone tryin to find me ?
Won’t somebody come take me home
It’s a damn cold night
Trying to figure out this life
Won’t you take me by the hand
Take me somewhere new
I don’t know who you are
But I’m, I’m with you

I’m looking for a place
Searching for a face
Is there anybody here I know
Cause nothing’ going right
And everything’s a mess
And no one likes to be alone

*Refrain

Oh why is everything so confusing
Maybe I’m just out of my mind
Yea yea yea

It’s a damn cold night
Trying to figure out this life
Won’t you take me by the hand
Take me somewhere new
I dont know who you are
But I’m, I’m with you

Take me by the hand
Take me somewhere new
I dont know who you are
But I’m, I’m with you
I’m with you

Take me by the hand
Take me somewhere new
I dont know who you are
But I’m, I’m with you
I’m with you

台長: Renee

您可能對以下文章有興趣

人氣(136) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Poetry |
此分類下一篇:他們
此分類上一篇:Baby blue

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文