24h購物| | PChome| 登入
2005-07-20 23:39:26| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好亂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


一,2年前,我報左一個酒店的course,係入面我識到一個女仔,
最近佢打俾我,大家見返面,傾下計



今日,佢俾左一個驚喜俾我

真的好驚喜

我走的時候,我問自己發生咩事



佢介紹一條路俾我行

到e+,我都唔知條路係唔係正確

我係個度識左好多佢的同事!~

佢地好nice,好融洽!~

之後報左個course,目的係了解間公司等同講d成功故事,要$200
我就係度諗,咁仲有咩錢我要俾,俾落去架?


令我諗到阿文份工呀!~
我懷疑緊自己係做一份好似阿文的工

我醒了,原來betty一直都係做黎d工
點解佢要講大話,我無問到佢
心情好複習,佢好似介紹份工俾你做
佢一直都會帶住我
聽日我要返去銅鑼灣呀!~ 唉!~
好遠,但...我真係想係個間公司做
因為我覺得個產品係有得做
同仲有中國黎個市場

我信有得做,但係我又驚佢欺我
講真呀~ 我想做,但條路我睇唔到係點
佢地話,如果成功的話可以有幾多錢人工等
唉!~ 我好驚自己唔得呀!
betty仲話佢一定可以令我成功wor!~

台長: siu-yu
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文