24h購物| | PChome| 登入
2006-04-24 23:55:26| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~好別既日子!!第一次係咁特別既日子打日記........二字出頭=.=""

好開心,我唸係咁耐以來有咁多人同我慶祝生日,part part都好開心,有以前學校和舊教會果邊啦食自助餐,又有現在教會和家人果邊一齊出街食野,好正!

家人果邊去郎豪坊食果個四呀幾五呀蚊既蠔餅真係超好味!!!

舊教會果邊又係明將玩野,佢話唔供開得個名,莎X真係係果日帶來唔少歡樂,好多謝佢果個太鼓逹人的杯,好靚,佢話飲果時要記得佢,我會,我會記得佢係明將食野時果D暴行囉,不過都唔可以話係暴行既,佢都係用公筷將D未惦過食餘果D壽司放番上去轉過去俾人食,係途中要避過人耳目,真係好激好搞笑

教會果邊就真係令我o曬嘴,佢話個慶祝籌備左好耐,但點不知佢地用一個一d都無驚喜既方法同我慶祝,最搞笑係唱生日歌果陣,佢地竟然唔知當日生日人唔係到,就係咁問邊個生日,之後就拖埋我同賢逹,豪哥落水......真係o曬嘴
之前有個講座:男女大不同講得好好,請左復興教會牧師同佢老婆講道,講得超好無冷場!!

最後好多謝係生日第一個祝福我既人:新人,佢又係好興玩埋D剛剛十二點send過來果D,佢係係00:12send過短訊過來

我生日都做左一件好有意義的事~就係捐血了,好耐無捐,生日咁有意義既日子一定要用來做一些榮神益人既事嫁啦!雖然有少少痛,但都是值得的

好驚呀~生日就接腫以來就有大事要做!我要同一個團友帶今個星期五既校園團契,超驚,因為又係我第一次做的,真係好感恩,神在令年大大的駛用我,做左好多在靈命上未試過的事,感謝主~

台長: 旅行者
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文