24h購物| | PChome| 登入
2003-06-16 22:56:48| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

容易愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心呀,你對我又好似之前咁啦,呢種關系我好中意,但又令我再深深咁中意你,同朋友既話題都系你,不過你變得好快,唔知你幾時又會對我冷淡...
我好想你去開個個門,門裡面有我想同你講好耐既野,今日我去睇過個門有無打開過,始終都系未,唔知你打開個時會點呢?呢個情景向我心度出現左好多次..
我好容易愛人,只要人地對我好我就會覺得佢好好,不過中意人都系做左朋友先會發生,對你都系一樣,不過我有時會太蠢,好易信人,不過咁對我黎講唔系一件好傻既事,d人會覺得我好天真,但天真會令到我安心,所以我對人都無咩介心,你都話過我蠢,蠢到咩都幫人先,咁系因為我中意佢地先會咁,我諗你都會為你中意既人咁做既,系咪?
容易愛 越愛你越難受
越投入才越想收手 相戀不如做好友

台長: 盡我所能!
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文