24h購物| | PChome| 登入
2006-07-26 02:01:25| 人氣111| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

啦啦拉~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


>Love in your eyes 你眼中充滿愛意

>Sitting silent by my side 靜靜的座於我身旁

>Going on Holding hand 沿途挽著你的手

>Walking through the nights 慢步整個晚上

>Hold me up Hold me tight 抱起我 抱緊我

>Lift me up to touch the sky 讓我能摸倒天空

>Teaching me to love with heart 懂得了用心去愛

>Helping me open my mind 助我把心窗打開





>I can fly 我會飛了

>I’m proud that I can fly 飛讓我驕傲

>To give the best of mine 給我最佳的思考

>Till the end of the time 直至時光停頓

>Believe me I can fly 我真的會飛

>I’m proud that I can fly 飛另我驕傲

>To give the best of mine 給我最佳的思考

>The heaven in the sky* 天上的天國



>Stars in the sky 天上繁星

>Wishing once upon a time 希望有一天

>Give me love Make me smile 愛的降臨讓我歡笑

>Till the end of life 直至我的一生

Repeat





>Can’t you believe that you light up my way 你可相信、你已照亮了我的前 路

>No matter how that ease my path 我的路途如何巳不重要

>I’ll never lose my faith 我決不失去信心

>See me fly 看我飛

>I’m proud to fly up high 高飛讓我驕傲

>Show you the best of mine 給你看最佳的思考

>Till the end of the time 直至時光停頓

>Believe me I can fly 我真的會飛

>I’m singing in the sky 在天上高歌

>Show you the best of mine 給你看最佳的思考

>The heaven in the sky 天上的天國

>Nothing can stop me 沒怎麼能停止我

>Spread my wings so wide 展翅高飛


porud of you 的歌詞~~
喔~~
愛就是愛 > 3 <

http://myweb.hinet.net/home7/tod2501/FLASH/sky.swf

再聽一次嗎~~~q^_^p~

That’s me.Yes,it’s my time....:)

台長: °╭ ☆米雪 ♡
人氣(111) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: << 元氣滿分>> ♡ |
此分類下一篇:Ha....
此分類上一篇:笑臉!? : )

真的超愛這首歌的ㄟ= =

下次我練好在唱給你聽
2006-07-26 15:36:55
梨子
這首歌到底在哪裡聽過阿?!

愛…
讓我想到很好笑的人…(大笑)
2006-07-26 17:05:59
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文