24h購物| | PChome| 登入
2005-09-30 11:57:55| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

G :: 050929

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好似冇咩點同你講野耶...
一放工返黎就即刻開電腦見你
不過都唔係同你講左好耐
其實我驚你今日會唔開心
但你話冇唔開心
希望你唔係呃我啦
琴晚唔係想搞到咁唔開心
不過, 可能係你"支力"
我又sense唔到咁...
我冇嬲你怪你, 希望你都冇嬲我怪我啦
兩公婆冇隔夜仇家嘛, 係咪?

之後, 坐兩坐就去左煮飯
都煮左成大半個鐘呀
食完就幫阿豬頭搵塊布碎補返個蒙古包
真係慈父手中線, 傻鼠身上包!
之後同佢換d木糠
同佢抹下身..佢有一邊唔知甩毛定濕咁
怕佢爛肉, 要多d同佢抹下~

一輪油煙加一身木糠
跟住就去左沖涼
沖完涼出黎就見到你on左line喇
講左兩句就到你去沖涼lu

而家等緊你返黎
我打完呢篇野會去讀下書
邊讀邊等~

係呢, 你今日忙唔忙, "支力"唔"支力"呀?
希望你沖個靚涼, 做個靚mask後個人會舒服d啦!

等你回來中~

台長: P&G
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文