24h購物| | PChome| 登入
2015-10-28 09:23:37| 人氣916| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Because Of You





部落格專用相簿






部落格專用相簿






I will not make the same mistakes that you did

我不會重蹈你的覆轍
I will not let myself
我不會讓自己
Cause my heart so much misery
心煩憂苦
I will not break the way you did,
我不會潰退
You fell so hard
像你一樣跌得那麼重
I've learned the hard way
我已學到教訓
To never let it get that far
不會讓情況惡化
Because of you
因為有你
I never stray too far from the sidewalk
我從不離人行道太遠
Because of you
因為有你
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
我學會要注意安全才不會受傷
Because of you
因為有你
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
我發現我不只很難相信自己而且還很難信任別人
Because of you
因為有你
I am afraid
我擔心害怕
I lose my way
我迷失了方向
And it's not too long before you point it out
你很快的提醒我
I cannot cry
我不能哭
Because I know that's weakness in your eyes
因為我知道你覺得這是軟弱的
I'm forced to fake
我被逼著硬要擠出
A smile, a laugh everyday of my life
每一天裡的微笑 每個笑聲
My heart can't possibly break
我的心不可能碎
When it wasn't even whole to start with
因為一開始它就不完全
Because of you
因為有你
I never stray too far from the sidewalk
我從不離人行道太遠
Because of you
因為有你
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
我學會要注意安全才不會受傷
Because of you
因為有你
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
我發現我不只很難相信自己而且還很難信任別人
Because of you
因為有你
I am afraid
我擔心害怕
I watched you die
我看著你的生命退去
I heard you cry every night in your sleep
我聽到你每晚在夢中哭喊
I was so young
當時我那麼年輕
You should have known better than to lean on me
你應該知道不該太依賴我
You never thought of anyone else
你從不幫別人想
You just saw your pain
只在意自己的痛
And now I cry in the middle of the night
現在我也在夜半哭喊
For the same damn thing
為了同樣的原因
Because of you
因為有你
I never stray too far from the sidewalk
我從不離人行道太遠
Because of you
因為有你
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
我學會要注意安全才不會受傷

Because of you
因為你
I tried my hardest just to forget everything
我必須耗盡全部心力,只為了忘記所有事

Because of you I don't know how to let anyone else in
因為你我沒辦法接受任何人進入我的心

Because of you I'm ashamed of my life because it's empty
因為你,我對自己的生命感到羞愧因為只剩空殼
Because of you
因為有你
I am afraid
我擔心害怕
Because of you
因為有你
Because of you
因為有你



台長: 玉封禪
人氣(916) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 光明佛音 |
此分類下一篇:盲點
此分類上一篇:怎麼還不愛

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文