24h購物| | PChome| 登入
2005-10-14 22:21:27| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

` 現實並不是想像中那麼簡單 ..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原本 .. 我1直好期待今日既來臨 .. 以為同老公可以開開心心咁1齊渡過 ..
但有陣時 .. 現實並不是想像中那麼簡單 .. 嗯 .. 今朝1早就過左老公屋企 ..
老公落左黎接我 "" 佢帶哂mp3,電話咁 =="" 佢完全係有問題 !! 勁白痴 ..
上到老公屋企 .. 同老公訓教 .. 嗯 .. 訓訓下老公係咁整人地 .. 勁曳牙佢 ..
10點幾果陣,換33同老公落去買野.. 之後就上返屋企度玩煮飯仔 .. 哈 ..
我地勁乜囉 .. 真係xy你個z也 !! d次序搞到亂哂喇 .. d麵發到漲哂 ==""
勁搞笑 .. 食唔哂d野牙多到 .. 我1定係煮得好食過老公架 ︿︿”嘻嘻 ..
老公個哥哥同佢女朋友都起埋身 .. 勁嘈牙佢地 .. 哈哈 .. 之後好唔開心牙 !!
入左老公間房度喊 .. 唉 ..個心好痛牙 .. 哈 .. 我居然會心痛 .. 勁得人驚..
跟住果d唔多想提喇 .. 2個喊哂口咁 .. 我又狂係度發顛 .. 老公真係慘 ..
之後無啦啦望1望老公 .. 我望住佢笑 .. 哈哈 .. 同老公咀咀 =] 好唔同架 ..
唔知點講呢?可能要同自己心愛既人錫先會有呢種感覺掛?我都唔太清楚 ..
跟住勁SWEET 也 =] 不過老公好衰牙 .. 成日捉人地隻手落去 .. 哈哈哈哈 ..
之後就去左洗白白 .. 小鴨仔,bb同我1齊沖 .. 小鴨仔狂話老公好大粒牙 !!
唔準佢坐落黎浴缸也 .. 話會搞到d水高哂潮 .. 點知真係 .. d水爆哂出黎 ..
水位係咁向上升 =="" 真係嚇死我d小鴨仔喇 .. 搞到佢地反哂肚 .. 哇哈哈 ..
係咁用水彈老公 .. 玩到顛哂 .. 佢成個頭都濕哂 .. d人又要係度洗頭喎 ..
又要比人見到哂喎 !! 沖涼又要勁求其喎 .. 跟住同老公入左房房度ahha
唔話你地知 .. 我地係度做乜野 ..3點幾果陣就換33 .. 執野 .. 搞左勁耐..
跟住搭的屎過大圍 .. 我係度食蛋治 ..好好味牙 !! 梗係啦 .. 陳芷琪整架喎..
諗住去什麼樂城打架 .. 果個女人勁煩囉 .. 又話著校服唔比入喎 .. 巴銀閉 ""
過左海福打鼓 .. 打左幾鋪唔想打喇 .. 都無繽妮兔既 .. 我唔制牙 .. 哼哼 ..
諗諗下 .. 不如去m記換3?因為我又有帶3喎 ..果個女人又咁臭串 .. 麻煩..
咪換比佢睇囉 !! 去左街市度買埋拖鞋 .. 哈 .. 廢事著返學鞋咁核突突啦 ==""
去到1個人都無 .. 正 @3@”我地玩哂 .. 打到差唔多6點就去換33喇 ..
搭火車.. 返屋企 .. 返到屋企玩下電腦咁啦 .. 嗯 ..同daddy過去食飯 ..
之後無啦啦勁想喊 =="" 勁唔知做乜 !! 唉 .. 食左勁小飯 .. 都無咩胃口食 ..
返到屋企 .. 餵9 .. 放9 .. 執下野咁 .. 玩電腦 .. 打日記 .. 係咁多 !!!

台長: 紙皮
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文