24h購物| | PChome| 登入
2004-10-29 00:12:22| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

考試 快 發奮 (24May2004)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話咁快, d 功課又趕晒, 但考試黎得更快!
下個weekend考試就開始啦! 好驚呀!
今次一定要考得好好地呀!

近排睇緊套TVB電視劇“下一站彩虹”
主角之一係我既超級偶像—謝君豪, 我當然要捧場啦!
故事仲係要關於Fashion Design, 而謝君豪更要係一位出色既型仔Fashion designer! 真係萬萬不可錯過呀!!!

你都唔好話電視劇既影響力唔大, 睇到胡杏兒係劇入面咁發奮, 由一事無成, 慢慢向Fashion Designer 既理想進發, 雖然我知我無可能會行到佢條路, 但Fashion Designer曾幾何時都係我既理想, 所以唔多唔少都有d d 共鳴, 感受住佢個種料發奮, 我都好想加倍努力一番!!

再者, 早排趕assignments, 的確俾我趕出一種衝勁來!

Pi Pi努力呀!

台長: pipian
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文