24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 19:24:15| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

[唔係] / - / - / 聰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

藍芽?

點send呀?

mp3?





我究竟做左d咩?

放工老闆娘又再講

有問題

講出黎

我想自殺咩?




米米呀~~

你會唔會睇一次自己打咩架?

不如你睇一次丫

你好多時都有奇怪錯別字

大澳~~好鬼死熱架喎

海鮮~~冇西貢咁好架

大佛~~條樓梯好長播

你地有你地去家俊度

我有我跟住我老豆

但家俊唔係考試咩?

食海鮮..

老豆話有份"誕會"先有得食

我地就有呢

你地?

唔知喎

我間棚冇冷氣架

亦都冇地方沖涼

我會去...對面隔離o個間訓

小朋友除左去過家俊度

應該去過"汽水棚"架




小聰冇心事

唔係朋友搬咗唔開心

你多心

約左朋友仔食飯

真係冇野

唔係




捐完血冇咁頹?

咁有冇肥到呀?



悶...

只係響公司好悶

冇人

唔想玩

冇精力

年紀大

要攤抖

不過又真係好想食旦糕

又想食糖水

我有幾耐冇玩o者





lily又唔做

我都聽過好幾次

台長: CRAZY
人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文