24h購物| | PChome| 登入
2003-10-28 16:33:16| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期二.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又一次隔左好耐先寫日記呀.....

今朝一早就返去做ICA....
好難得啦....
本來次次都要好辛苦地撐三個鐘既堂....
今日用左黎TEST....
仲要早放成九個字.....
開心死我地啦....
之後就同gloria, terri, barry, glory....
一齊過canteen度傾野....
本來我地係要傾英文project 既野....
點知去到我地一齊談論背心人....
個個都0係度買佢幾時會凍死....
我地仲準備好下個星期帶齊架撐黎玩佢呀.......
之後傾多一陣我就同左gloria一齊去搭車lu....

番到屋企就溫下書....
做下功課....
之後阿輝話冇帶鎖匙....
但我叫佢上黎我屋企....
佢又唔肯喎.....
之後我地就落左樓下到吹左陣水.....

久違了的朋友們呀....
好耐冇見你地啦....
好掛住你地呀....

台長: shingshing
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文