24h購物| | PChome| 登入
2004-11-07 11:08:20| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

forever friend

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆[]‧﹒‧ 希望你真係認真咁考慮.
星期一我會聽到我想聽既答案___留低
Davy我好掛住你~~~每晚都會諗住.

今朝訓到12點幾,跟住Shirley就打黎,
係咁要我同佢落eastωood機票,我話我唔想去,
因為我沉晚喊到隻眼腫哂,根本見唔到人,況且唔想見佢.
佢就係咁求我,最後我唯有戴副超出去囉,又心軟.
係火車站到係火車上,佢一路同我講野,我反應一直冷淡.
佢又何尚唔係扮出黎既,唔開心我係知道既:::瞞不住
問完機票,我地去左正斗食野,心情都好番Dlu.
我係係到玩"認真唔認真",你應承我你會考慮.
你話你唔會走,你會番黎 ))+;** 但願如此
跟住食完就想出city唱K,又唔夠錢未周圍問人借囉.
打俾antony又話冇,最後去左搵阿珊,都係阿珊好.
係Neωay唱,我唱到forever friend果時喊左出黎(佢應該睇唔到)
唱完之後就打俾Cyrous問佢係邊喇,點知佢係度食緊飯囉,算喇!
我地用我地最後既錢去左阿泰食飯…哈,冇錢仲要食.
食完就去坐火車番我屋企,番到去沖涼洗頭,講減肥產品.
之後12點幾媽咪打黎囉,我果時沖緊涼,shirley幫我聽,
點知佢地兩個係度大叫囉,真係笑屎我===又要幫佢地買手信.
Shirley係楊貴妃,Cam係唐明王,Peter係太子,我係慈禧太后.
係一片笑聲中,我地兩個3點幾就訓著左lu +˙° zZz
發覺每個Saturday都過得好開心呢.

台長: ◆◆◆Ribbon ×維
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文