24h購物| | PChome| 登入
2004-07-13 13:25:59| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

°:∵×[][]° 紫菜連─→I lub yσu

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先去o禁錢錢喇;;;突然醒起ωestRyde都有stgeorge既ATM嫁喎,
未去囉,諗住唔駛去到Eastωood咁遠,
點知o禁左兩次都拎唔到錢囉Oo好驚
之後就即刻走去Eastωood,
去到銀行問人喇,原來我under18,所以每日只可以o禁$50蚊:::
搞錯耶,所以一定要去銀行拎錢^^^
去完就去Post office交埋d上網費就番屋企lu,
行到去ωoolworth,入去買牛奶喇,
見到d朱古力同薯片,好大誘惑呀。。。
最後都冇買____好彩
番到屋企,睇yahoo新聞睇到今日係中一派位呀,
好緊張呀,唔知細佬派到邊間囉???
即刻打個電話俾Daddy,答案係( 天 水 圍 培 聖 中 學 )
真係難以置信囉,點會去左呢間野嫁>.<
細佬仲好似好鎮定囉 ||||
求神保佑,基元可以收番佢呀︶.︶

紫菜連 [][]°[][]° 闊面肉彈愛爆你囉....XDD

===嚴重聲明===
7爆頭吳志威...我係名符其實既女人
我冇果Look小雞雞。。我得小"係係"嫁炸..xpp

唔該sσnsσn幫我開左架型爆紅車....勁愛

大佬紅毛頭 %%%% 努力讀好4D呀

台長: ◆◆◆Ribbon ×維
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文