24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 21:58:22| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飲食男女

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

且說不文人9:30番 mango,但通常 7:45 就會起身…

一早起身無所事事,見到有本《飲食男女》嚮梳化度…

奇怪~屋企人不嬲對「食」冇咩特別要求,搞咩有本咁既野?!

噢~以潮州鹵水鵝片做封面,寫住「真功夫 – 潮菜」…
乜咁大頂高帽俾「潮州佬」呀?!唔似「港燦」既做法喎…
受到「自己人」文化影響,不嬲唔多八卦既不文人都拎黎睇睇~

唔唔…講四間潮菜館喎…乜記乜記…「發記」…咦?!琉璃街「發記」~!!!!!!
噢~他媽的~!!!父親大人做野果間檔口喎~!!!

哈哈哈哈哈~~~
我知點解有本咁既野嚮屋企喇~!!!

撚手打開果版黎睇,見到肥發同父親大人既相
仲有好幾版介紹父親大人既鹵水添~
呵呵~父親大人真係好型~!!!



你老味真係好想當年「新華閣」果班「迫害」我老頭既闔家剷 (包括天打雷劈光頭佬、含撚死肥婆同埋姓劉既臭西) 可以睇到哩份雜誌
等佢地知道迫走父親大人係佢地既損失~!!!
至衰「新華閣」自父親大人離開左生意大跌,收左皮…(抵撚死~!!!)
唔係實走去串鳩佢地班仆街~!!!



辛苦左咁多年…短短三版紙既介紹,相信係父親大人既最大回報~

唔….有能力,我相信唔怕被埋沒的~




父親大人老左好多…不過個樣都仲係咁「冇火」…佢為屋企捱得太耐…




哩個責任,幾時先可以等不文人去承擔呢?!





美國奸淫堅:黃皮豬同伊拉克狗都係一樣,都係大亞美利堅合眾國既奴隸,全部都係抵死既低等生物,都係美國神人既玩物~亞美利堅民主萬歲~!!!亞美利堅自由萬歲~!!!

秀茂坪奸淫堅:我就最想做入籍美國,咁我就可以做個真正奸淫人~!!!





阿李sir:你地 d 市民一般都係睇到社會光明既一面,但我地做警察既,就經常接觸社會既黑暗,睇到好多你地睇唔到既野…

豬紅仔:咁會唔會好灰?

阿李sir:我地做警察既,都會有一份責任感同使命感,唔會覺得灰,只會對自己既工作感到自豪~




不文人聽講「轉鍚山」有個「宵看峰」,上面住左個隱士,d 人向佢求教又好,吹水又好,佢都唔會出聲…於是不文人就一早上「轉鍚山」會一會佢~

不文人嚮山頂見到宵看峰隱士,就同佢講:「當年李耳西出函谷關﹐都留底五千字既《道德經》,你今日隱居深山,都留底幾隻字俾俗人好喎~」

宵看峰隱士冇理到不文人,兩人呆坐到黃昏…宵看峰隱士指一指山下既世界…

宵看峰隱士:「對住哩個世界…我冇野好講…」

不文人作一作揖,然後下山。

去到山腰,不文人望一望番山下既世界…噢~己經入黑…黑到睇唔到一切…但不文人覺得好靚好靚~

不文人知道哩度點解叫「宵看峰」…原來係要深宵之時黎觀看景色既山峰~





如果光明所照及既一齊都係醜惡,咁黑暗就比一切來得更美~

台長: 不文...豬紅
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文