24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 09:58:36| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

博物館之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

五月十九日 星期三 天陰

哈,我放假景然落雨.....係唔係想死,好在佢都知死下午就停雨唔再落,唔好打破我放假唔會落雨常事,唔係我會發火呀!


  放假去邊?咪去游水同去博物館玩!哈哈,我發覺自己近排太肥呀,再肥落去唔係辦法.....所以去做下運動減下肥先。嘩!無陽太去游水係會凍死人呀,凍到都唔想落水,一落到水就凍到叫晒救命,凍到我打晒冷震,嘩連聲都變埋游多幾個堂就唔凍呀!快游唔好停!游到十二點幾就出去尖沙咀醫肚,又係食日本菜啦...是但啦都係食下面呀!

  食完飯出發去博物館玩,本有只係諗住去香港歷史博物館,但係我好想去科學館玩都係唔洗錢啦,幾大都入去玩一次。嘩好多人呀,好多學生同細路走去走。裏面都無咩點改變,呢呢去去都係同一重玩意&實驗,不過都係好好玩,可能我重係大細佬一個!

  我地係科學館都玩到唔想走,但係都係要出發去香港歷史博物館。因為我個朋友未去過,雖然我已經去過再去都無所謂啦!新歷史博物館有好多新文物睇呀,最得意係有同原物一樣電車,魚船,舊式商店...等。全部都好得意好有懷舊氣氛。

  最後一到就去太空館,本來想去睇全天域電影-珊瑚礁,但係睇完就趕唔到番唔到屋企食飯。所以我地淨係入去太空科學展覽廳,原來裏面都好多遊戲玩呀!玩用械臂採 集岩石,多軸椅,模擬太空飛行背包,迴轉椅,全部都好好玩呀!

  我都唔明公司對情侣星期三可以話唔知去邊好?喂,有咩好唔過唔洗錢又有得玩又有新知識學.....不過人各有志,唔係人人都可以去博物館,會覺得好沈悶,無咩好玩!但係呢種只係一般人錯覺,博物館係一個好好加強個人知識的地方,只要你識得去。又或者係我個人比較悶。

台長: 太陽豬
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文