24h購物| | PChome| 登入
2004-06-26 19:03:44| 人氣68| 回應0 | 下一篇

改變

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同poling一齊4個月以黎..我同佢日日都改變緊..
我知2個人一齊係需要體諒~~
但係我個人太情緒化..成日都因為少少野呷醋!
最近呢個星期佢話阿仁有d事..要陪佢番學..
因為同佢一齊左之後自己唔識安排時間~同好多fd都疏遠左..
咁我呢個星期就日日自己番學啦..
雖然表面上..我冇乜野~但係依嫁有d覺得佢開始唔係好緊我~
不過放學就要我同佢走..其實依嫁都有d唔想送到佢番屋企..
因為自己怕麻煩..唔通我已經冇左對poling以前果種體貼??
我知poling係一個好易相處既人..好多男仔女仔都會主動同佢傾計,玩..
不過佢同d男仔玩我就唔鐘意..我自私??
我真係唔知點!!有時同佢2個一行緊..有d男仔同佢玩果一陣..
我都會個心都會突然間一酸咁~~
嚴重d我就會諗到同佢散果陣個情景..諗到眼濕濕~
我唔係驚佢飛我..係驚我飛左佢之後自己又後悔果d..
同佢岩岩一齊既第一個星期呢d就成日發生..
唔通我真係要斷絕晒佢同男仔既來往先得??

依嫁開始我唔想再為左佢喊..唔係因為佢唔值得我喊..
係我要堅強!!男仔唔可以陏d就喊..以後咩都要忍!!

台長: SmilE ..
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文