24h購物| | PChome| 登入
2004-04-06 00:50:37| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~大豐收2~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4月5日【陰天】

今日又係大豐收的日子....(也是大破財的日子!!!)朋友仔今日响黃金度買咗隻藍芽handfree.....仲有又買咗一對"哎呀NIKE",個名好似叫"Vandal Supreme"我之前都買咗一對灰+藍嘅,但係朋友仔因為要襯佢尋日買個條褲仔,效果不俗呢~~~~
P.S.我又睇中咗對"哎呀NIKE" 墨綠+粉藍色剔嘅Blazer Mid!!,好型呀.....不過,礙於家中已有無數鞋仔...而且我又有對類似Blazer嘅PUMA SUEDE MID....所以..都係無買到.....>_<

其實一直以來都話買隻【忘不了】vcd睇下,但係一直都只係得個"講"字,尋晚知道張柏芝憑【忘不了】攞影后,都估到隻vcd實賣貴DD ga la~~~點知真係貴咗,無法啦~自己同屋企人又想睇,明知貴咗都賣la~~~不過~~~~另一隻我好想睇嘅【愛,斷了線】之前我去一間vcd鋪見到賣30個大洋,呢間賣19個大洋!!!抵賣~~haha~~平均一隻30個大洋~~~都打返個和咁啦~~~ ^ ^

今日同朋友仔有些少意見不合.....希望朋友仔可以明白我於小巴上所說的話吧...

我愛Tinger Bell,亦愛Boo,更愛My Melody ~~hahaha~~

台長: Takeshi
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文