24h購物| | PChome| 登入
2002-05-11 00:57:05| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10-5-2002 行貨的內審!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早同會員打門球啦!! 今日自己打得非常好!! 極準呀!! 真開心呢!! 返到中心, 都冇咩特別, 依家淨係prepare緊個上海旅行啦!! 不過都要安排pre-trip, 去歷史博物館同埋鯉魚門呀!! 到左下午, 佢地IC對野都對到4點呀!! 跟住先問野law!! 先問我同阿May呀!! 不過其實都唔似問, 似教我地答咁law!! 所以覺得得著好多呀!! 問完都5點3lu!! 跟住林生竟然話唔問Fanny同 Maisy呀!! 真係吹漲呀!! 放工當然要去補習啦!! 今日罰左幾個小朋友抄自己個名20次呢!! o個個肥仔仲俾我罰到要抄60次呢!! 佢抄唔到wor!! 我話佢唔洗再o黎啦!! 佢就話ling返屋企抄!! 咁睇下佢下一堂係唔係真係有得交先!! 跟住出左去旺角同Sylvia食火鍋呀!! 好正, 好好味呢!! 佢話我唔同左, 係唔係有事?? 其實都唔可以算做有事呀!! 只係我開始轉營je!! 轉返做一個正常既呂君麟!! 咩係正常既呂君麟呢?? 就係一個成日叫, 成日跳, 成日得啖笑咁law!! 好難明, 自己都好難明!! 淨係知道, 一切都要睇開d!!

台長: 崑崙
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文