24h購物| | PChome| 登入
2002-05-07 11:28:08| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17-4-2002 報名讀書!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日都係班組日啦!! 不過都唔算忙既!! 哈哈~~~~~!! 因為有得放假!!
今日返工都算有精神啦!! 返到去當然係呢個電腦班先啦!! 上完電腦班, Kandy先返到o黎, 返o黎開會!! 今次我諗既生日會遊戲終於pass左啦!! 好野!! 跟住有好消息啦!! 就係我地中心又可以儲假啦!! 因為兩個星期內放假係冇乜可能架(對於我o黎講)!! 依家可以儲兩個星期既假!! 可以儲半年呀!!! 咁就好lu!! 跟住到左下午, 又係中文班啦!! 開完中文班就放假啦!! 自己請假係因為今日係PolyU報dip.既deadline啦!! 所以要出去交form, 交完form又當然要返青衣補習!! 今日我本來就真係冇俾個死靚仔入我班房了!! 不過佢企左半個鐘左右, 個miss叫我俾佢入返o黎, 因為佢o係走廊都會攪事!! 咁佢入返o黎之後就對住牆坐, 佢今日就冇攪事, 不過都係唔做功課law!! 我諗星期五都係佢最後一堂了!! 呢個小朋友實在太高手了!! 我都未見過咁醒既靚仔呀!! 佢玩野大大話話都玩左4個月了!! 我就俾足4個月既機會佢, 佢應該係覺得我唔會踢佢走啦!! 所以我諗呢次都一定要踢佢走啦!! 希望踢佢走對佢有幫助啦!! 等佢知道扮叉燒係冇用既!! 哈哈~~~~~~~~~~~!! 補完習跟住就去左明愛搵Amy傾計了!! 因為o黎緊星期六要去CityU social work既interview呀!! 咁所以問下佢, 吸收下佢既經驗啦!! 同埋同佢傾會好開心架!! 因為佢都係清楚我既一個人, 同埋可能性格有近似既地方啦!! 哈哈~~~~~~~!! 咁同佢當然有傾下自己野啦!! 依家自己又更放心了!! 因為同佢傾, 我會再一次對自己反思呀!! 跟住返一返屋企, 之後就同阿文同Ida食野!! 因為早兩日係Ida生日, 咁所以就當係同佢講聲生日快樂啦!! 食完返o黎就ICQ啦!! 都冇咩lu!! 不過今日係第一次冇見面呀......................

台長: 崑崙
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文